Szokásos hétvége, Szokatlan hétfő

2013.12.09 12:03

Mi tagadás, bár még csak dél van, ez a mai nap korántsem úgy alakult, ahogy a megszokott hétfők szoktak. Általában nem történik semmi érdemleges. Ma viszont már túl vagyok mindenféle érzelmen. Viszont talán nem itt kellene kezdenem, lássuk csak a dolgokat péntektől.

Szóval a pénteki randim Ádámmal elmaradt, és talán jobb is így. Már amúgy is teljesen be voltam tojva, hogy mit fogok kezdeni a helyzettel, szóval megnyugodtam, amikor üzent, hogy mégsem jön össze. Ez természetesen azon nem változtat, hogy  hétre megbeszéltünk egy találkát. De végülis aztán teljes nyugalomban kezdtem bele a hétvégébe, bármiféle bűn terhe nélkül. Ráadásul még péntek este Danival is elmentünk egyet Mekizni :)
Mint minden hétvége, ez is elég unalmasan alakult. A reggeli lustálkodások is inkább csak bosszantottak, mint boldoggá tettek volna. Egyébként is kezdett kínozni a stressz, egy bizonyos állás miatt. Az OVB-nél ajánlottak munkát, és nem tudtam hova tenni, mert alig tudtam valamit a cégről és a konkrét feladatokról. Egészen máig, de erről majd később.
Szóval a szombat inkább csak lustálkodással telt, aztán este felé még becsomagoltuk a maradék ajándékokat :) Olyan jó most benéznia szekrénybe, örülök, hogy mindenkinek sikerült jó ajándékot találni, és még csődbe sem mentünk. Alig várom, hogy átadhassuk őket, az a kedvenc részem az egészben. A felnőtteknek szánt naptárak is nagyon szépek lettek.
Vasárnap úgy gondoltam, egy kis karácsonyi készülődés, jó hangulatot teremtene. Találtam egy nagyon jó ötletet interneten. Nagyon aranyos só-liszt gyúrma angyalkákat mutattak be, és az elkészítésüket is. Így hát meg is csináltam mindent, ami kellett hozzá, hogy majd Danival közösen gyúrmázgatunk. Mondanom sem kell, hogy aztán lekinkább csak én csináltam bármit is. De végül nagyon szép kis angyakák születtek. Közben filmet néztünk, meg beszélgettünk. 
Aztán lassan eljött a mai nap. Már a hétvégén megfogalmazódott bennem, hogy üzenek Esztinek, mivel ő is az OVB-nél dolgozik, hátha ő végre mond valami konkrétat is, mert úgy éreztem az interjún is csak a köntörfalazás ment. Így hát reggel, mielőtt elmentem lefűzetni a naptárakat, írtam neki, hogy neki mi a véleménye erről a munkáról. Azt mondta ő szereti, de ha az ember nem taluló, vagy nem mellékállásban akarja csinálni, akkor ki kell váltani a vállalkozói engedélyt, ha ezt nem kérik, akkor a munka nem bejelentett, tehát kevesebbet is kereshet az ember meg át is verhetik. Ha meg ki váltanám a vállalkozói engedélyt, akkor havi 60 000 Ft járulékot kellene fizetnem. Úgyhogy megmondm őszintén, valószínűleg ez sem az a meló, amit elvállalok.
Egy iszonyatosan jó dolog viszont volt az egészben. Végre megint beszélgettem Esztivel, és ennek annyira örülök!!! Lehet hogy januárban meg is látogat, talán minden olyan lesz mint régen. Nagyon hiányzik a barátsága, és most jöttem rá, hogy sosem kellett volna ezt eldobnom magamtól. Tiszta idióta voltam...  De még nem késő változtatni, igazából soha sem késő... :)